co jeszcze zrobić, aby zwiększyć dochód firmy?
jak uzyskać wielowymiarowe podejście do kontroli efektywności?
jak zwiększyć spójność procedur?
jak uzyskać lepszą kontrolę przepływu dokumentów?
jak identyfikować i neutralizować wąskie gardła?
jak na bieżąco monitorować delegowane zadania?
jak ustandaryzować produkty i usługi?
jak zoptymalizować czas przygotowania oraz zawartość raportów?
zamodelowanie i prześledzenie istniejących procesów biznesowych
zasymulowanie modeli procesów
zdefiniowanie wymagań dla procesów (mierniki KPI)
wypracowanie optymalnych rozwiązań poprzez standaryzację
sprawne szukanie rezerw prostych i ich kodowanie w postaci lekkich procedur operacyjnych
zebranie najlepszych praktyk biznesowych w procesach
analiza i obsługa ryzyka operacyjnego
planowe i równomierne obciążenia stanowisk w konsekwencji upraszcza proces zarządzania zasobami ludzkimi
ograniczenie do minimum zależności od zasobów ludzkich, przekierowanie ich tam, gdzie są najbardziej potrzebne
każdy z uczestników procesu, realizuje wyznaczone mu zadania niezależnie od miejsca, w którym się̨ znajduje i narzędzia, którym się̨ posługuje
mechanizm raportowania „online” pozwala na określenie wydajności poszczególnych etapów procesu
czas realizacji procesu jest ściśle określony, dzięki czemu można łatwo utrzymać́ kontrolę nad jego przebiegiem
zestaw mierników (KPI)
lista procesów i procedur operacyjnych
limit czasowy realizacji procesu
uproszczony proces transferu kompetencji
rejestr zdarzeń