co działa? co nie działa?
co działa jako proces …nieformalny?
co jest wąskim gardłem w procesach i jak rozwiązać wynikające z tego problemy?
jak realnie prezentują się kompetencje w zakresie realizacji procesów zarządczych?
jakie są̨ tematy tabu?
co musi się wydarzyć, żeby opracowane procesy sprawnie regulowały wewnętrzne życie organizacji?
wspólne z klientem odnajdywanie odpowiedzi na pytania
wypracowanie i wdrożenie systemów zarządzania rozwojem tak, aby w zakładanym czasie uzyskać w pełni oczekiwane efekty
wiedza na temat faktycznego stanu procesów zarządczych w organizacji
proponowane kierunki zmian
możliwość podjęcia świadomej i bezpiecznej decyzji o działaniach korygujących
raport z przeprowadzonego audytu wraz z wytycznymi kierunkowymi do proponowanych zmian
jaki poziom wiedzy i umiejętności oraz zdolności menedżerskich posiadają pracownicy w obszarze zarządczym?
przygotowanie uczestników do sesji egzaminacyjnej zakresu wiedzy i umiejętności zarządzania elementami rozwoju organizacji
egzamin kompetencyjny
pewność, kto i co wie, kim dysponuje organizacja
zmotywowani i skoncentrowani na celu pracownicy
certyfikat